Friday, April 1, 2011

Maharaja Lawak bersiaran malam ini

Assalamualaikum. Aku rasa weekend nie memang tak kemana-mana lah. Mengadap tv je kerjanya. Macam best je cerita minggu nie. Antaranya malam nie, Maharaja Lawak. Sekali sekala layan ketawa, kasi hilang stress..


sumber : google

peserta Maharaja Lawak.

Di sebabkan ada diantara mereka nie Otai buat orang pecah perut kerana lawak diorang, aku rasa, tak rugi kalau korang tengok. Owh, JOZAN ada kekuatan diorang sendiri esp bila bergabung,. Pada aku itu satu bonus untuk diorang. Agak-agak, kalau beraksi sendiri memang tak jadi lah.

Jangan lupa malam nie yek!!


1 comment:

Fairus Bin Mamat said...

DEKAT ASTRO PRIMA ADA MAIN TAK CERITA NI?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...