Sunday, April 10, 2011

Lauk kenduri dan sakit perut

Assalamualaikum. Dari malam tadi sampailah sekarang, aku rasa dah lebih 10 kali ulang alik ke bilik air. Perut nie memulas tak ingat. Sebetulnya perut aku nie memang 'kalah' dengan lauk kenduri. Tak tau kenapa. Mungkin rempah-rempah yang di gunakan kot. Mujurlah aku sorang je kene macam nie, kalau suami dan anak kene sama? tak ke kesian? 


Kesian si kecik nie, mommy tak daya nak layan dia sangat. Menepek je lah sebelah aku. Aku bangun, dia pun bangun. Aku g bilik air, dia sibuk duduk depan pintu. Siannya anak mommy..

aku letihhhhh




p/s : dah lama tak kene macam nie. letihnya........



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...