Thursday, April 21, 2011

Lapar vs makan

Assalamualaikum.. Dari tadi perut nie lapar je, walhal dah makan biskut dengan air milo.. Sebiji epal pun dah selesai aku lahap. Gini lah gaya kalau 'berisi', memang nafsu makan melonjak naik, tak dapat di bendung. Kali nie aku tekad, takmo jadi macam yang lepas. Nasfu makan naik mendadak. Melantak macam bela hantu je. 


Kali nie nafsu makan aku takde la kuat sangat, makan nasi pun share dengan anak. Makan pun kuantiti sikit tapi kerap. Asal lapar, makan buah atau biskut. Nasi tu masa makan malam je lah. Ikutkan tekak, macam-macam nak lahap tapi sabar.. Ini bukan mengidam tapi lebih ke mengada-ngada..


gambar hiasan

p/s : bila lapo cenggini, nak tidur pun tak lena....... adehhhhh...




1 comment:

Mizz Coki said...

kah kah kah.

Penah terbaca kat satu blog, makan apabila betul2 lapar. kalau setakat lapar, tapi masih boleh ditahan, sabar dulu, sampai satu peringkat badan dah rasa terapung, rasa nak pitam baru makan hahahaah. itu mizz coki lah wakaakka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...