Sunday, April 17, 2011

Kisah sebiji epal hijau.....alahai

Assalamualaikum...2:44am. dengan mata separuh buka, aku meneman anak dara nie layan dvd lagu dan makan epal hijau. Sebiji pulak tu, takmo potong-potong nie. Hadoi, macam orang tua nakkk oiii.. 


Gigi dah nak masuk 10 batang, sedaplah dia dok menggigit epal nie

nampak macam tak luak kan? hakikatnya separuh dah dia makan


Aku nie minta la dia sikit, nak bagi cepat habis. Biasanya dia tak kedekut, asal aku minta je, rajin lah dia suapkan tapi kali nie, sebabkan fav dia maka, aku dapat merasa apa yang dah masuk mulut si kecik nie. Rela dia korek balik apa dia makan, suap kat aku, sikit pun jadi lah.. Sekarang nie ada dok melayan dvd lagu dia sambil kekoh (read:gigit) epal.


Mommy ngantuk nakkkk oii...


p/s : kalau makan anggur pun cenggitu jugak kedekutnya.....
p/s/s : nak paksa dia tidur? memang tak lah kan, takkan berjaya.. budak nie dah tidur tadi, tiba-tiba bangun pulak... 

3 comments:

Zyash said...

cOmelnyer anak akak...pastu g buatkan dia susu pulak..hehe

::CIK LYNN:: said...

alahai comelnya dia...saja nak suh mommy dia stay up 2...hehe

CintaZulaikha said...

ikha pon sama..tapi fav dia buah lai...org mta sket, dy bg yg dalam mulot~~huhu, camno nak makan tuh??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...