Wednesday, April 13, 2011

Ketahui mood anak anda....

Assalamualaikum. Sejauh mana kita tau emosi anak kita? Sejauh mana kita kenal anak kita? Kalau kita yang tua nie senang lah, mood sentap sikit, boleh post kat facebook. Mood sedih sayu sikit, boleh luah kat sesiapa. Kalau budak-budak macamana? Tak kisahla dia marah ke, dia penat ke, sakit ke, mood sama je.. mengamuklah, merajuk, buat perangai.


Bukan senang nak fahami hati si kecil nie, aku yang duduk rumah 24jam dengan anak pun kadang-kadang ada yang aku tak faham apa yang dia nak. Nak tahu lebih lanjut pasal anak korang? Mehla join Nestle Club


Aku masuk club nie since Amal Khalisah baby lagi. Banyak info yang aku dapat. Kadang-kadang dapat lah sample cerelec untuk baby. Free tu. Aku memang suka benda-benda free nie.


Apa yang penting pada aku, informasi yang diorang bagi. Memang betul-betul berguna....


Join lah yek!!


Know's ur child mood today!


 sign up to NestlĂ© Junior Club and get two (2) exclusive Nestle Junior Club E-Recipe Books for FREE!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...