Friday, April 1, 2011

Kerana durian.... Malek Noor rebah.

Assalamualaikum. Rata-rata semua dah tahu yang bekas atlet bina badan, Malek Noor rebah di padang bola semalam. Menurutnya, punca beliau tumbang, ada kaitan dengan durian kampung yang dimakannya selepas lunch dengan rakan atlet yang lain.


Kadang-kadang kita pandang remeh dengan keadaan kesihatan kita. Sakit sikit sapu ubat. Sakit sikit telan je ubat apa yang ada. Soal kesihatan, kita pandang remeh. 


MAHU PITAM...Malek memegang tiang gol sebelum dipapah dan diusung untuk dibawa ke hospital.
berita selanjutnya di METRO

Kita nie dah la jenis susah sikit nak jaga makan. Main sental apa yang ada tak kira masa. Hak lemak-lemak tu lah yang kita pilih, yang kita suka. Sental bukan main banyak lagi tapi tang senaman cukup liat macam aku. Nak amalkan gaya hidup sihat bukan senang kalau takde disiplin dalam diri...


1 comment:

Ibnushukran said...

jaga pemakanan mmng payah kan klu semua ada depan mata, s0 sentiasa bersenam untuk stabilkan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...