Sunday, April 24, 2011

Imam muda musim ke 2

Assalamualaikum.. Dok pung pang cakap pasal mentor, AF, Maharaja Lawak, aku sampai lupa nak buat entry pasal Imam Muda musim ke 2 nie. Sebenarnya, nie la program yang paling aku sokong. Biasalah kita, bab-bab agama nie, ada sesetengah pihak tak pandang pun, tak hirau nak tengok. Aku rasa program Imam Muda, wajib tonton. Selain nak tengok kehebatan peserta dalam ilmu agama, boleh juga dok tambah ilmu pengetahuan kita. Yang mana kita tak tau selama nie. 


peserta Imam Muda musim 2

Tengok muka diorang pun dah terpancar cahaya keimanan dalam diri diorang. Sejuk mata memandang dan sejuk perut mak mengandungkan anak-anak macam nie. Pandai mengaji, tau ilmu agama, mengaji pun sedap. Memang pakej suami mithali. 

p/s : keluarga faktor penting hala tuju anak-anak.. kalau agama menjadi landasan, maka cerahlah masa depan anak tu.. 

1 comment:

LiErOSe~QiEmi said...

hikhik.. aku jarang tgk imam muda.. haahahaha... hiburan je lebeh aku ni.. ishishish.. bile nak insap ni haahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...