Thursday, April 28, 2011

Gastrik melanda...

Assalamualaikum.. Aku rasa mengandung kali nie agak mencabar sikit.. So far takde la mabuk-mabuk sama macam mengandungkan Amal Khalisah.. Cuma gastrik je.. Malam memang tak pernah la lena tidur sampai ke pagi. Mesti akan terjaga juga. Sakit perut, angin, macam-macam lah.. Bila dah bangun memang susah nak tidur. Buah, biskut, roti memang wajib ada sejak aku pregnant nie. Selera nak makan nasi tu kurang sikit. Dah, aku nak g selongkar dapur, cari biskut.. Pekena air panas, memang sedap..




p/s : mata mengantuk tapi mulut kene mengunyah.. 

1 comment:

Fitri Senin said...

semoga tabah di hari-hari mendatang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...