Wednesday, April 27, 2011

Fakta dan auta perempuan mengandung

Assalamualaikum... Aku nak share fakta dan auta perempuan mengandung.. Apa yang kita tau dan tak tau disebaliknya..


Situasi 1 : 
Ko makin gemuk la sekarang.. tak macam dulu..
ayat auta : aku pegnen sekarang, tu yang badan naik mendadak...
ayat fakta : hahaha, aku sejak beranak yang 1st tak kurus-kurus sampai sekarang...


Situasi 2 :
Ko mengandung bape bulan? Besarnya perut ko..?
ayat auta : baru je lagi.. tak sampai 3 bulan.. ramai yang cakap perut aku besar, mungkin kembar kot...
ayat fakta : aku buncit weh.. lemak je tebal nie.. sebelum pegnen pun perut aku cenggini..


Situasi 3 :
Sayang kalau tak larat cakap kat abang ye, nanti abang buatkan kerja rumah
ayat auta : abg, sayang pening, penat sangat, tak daya nie.. tolong buatkan kerja rumah ye
ayat fakta : abg, sayang malas la... tolong ye.. kalau boleh nak makan luar sekali.... inilah masa nak manja lebih-lebih... ngeh3..



Owh, ini semua takde kaitan dengan siapa-siapa pun... ke ada juga yang alami simptom yang sama macam aku? heheheh.... hormon tak stabil.. cenggini lahhhhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...