Saturday, April 9, 2011

Dapat miss J, bini kat rumah di lupakan

Assalamualaikum.. Teringat paper semalam, pasal lelaki yang ceraikan isteri then langgar pulak kaki si isteri. Punca perceraian? Angkara orang ketiga. Biasalah, dapat Miss J gojes, bini kat rumah terus tak nampak. Walhal perkahwinan yang di bina tu dah lama, anak pun dah 7 orang. Gitulah lelaki, tak pernah puas dan bersyukur dengan apa yang Allah dah kurniakan. Suami salah kerana abaikan tanggungjawab pada isteri dan anak, gila bercinta sampai lupa bagi nafkah. Si isteri? Pengorbanan tidak bekerja, jaga anak selama nie, akhirnya sia-sia. Ini balasan yang dia dapat. 


Kereta suami gilis lutut isteri
berita lanjut : METRO
Sumpah, aku benci dengan lelaki yang macam nie. Awal-awal lagi tak boleh berlaku adil, ada hati nak bercinta segala bagai. Si Miss J pun sama juga. Janganlah malukan kaum sendiri. Kalau ye pun diri ini sangat memerlukan teman, carila duda atau bujang. Hak orang juga yang kau nak.. Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan?


Dahla isteri di ceraikan, bergaduh plak tu, pastu langgar pulak kaki isteri tu dengan kereta. Apa la yang menghasut diri sampai jadi macam tu? Hah, kalau aku jadi perempuan tu, aku tuntut ganti rugi, saman la apa lagi, saman sejuta dua. Tengok mampu ke tak dia nak bayar. Duit tu bukan untuk siapa pun, untuk anak-anak jugak.. Kalau masa nie pun dah susah nak bagi nafkah, nanti dia kahwin lain langsung takde lahhh...





4 comments:

Yana@Noni said...

Para suami jenis mcm ni mmg x sedar diri sendiri...mmg pikir kepentingn diri sendiri jer..pompuan yg pilih suami org lak mmg dah jenis terdesak ...itu yg sanggup pilih hak org lain..wpun dh tau lelaki tu dh berkawin..sy mmg emosional ttg mende2 mcm ni..

zati embong said...

huhu,teruk ke kaki dia?knapalah nak menyakiti smpai cmtu skali.

Cik Ila said...

Ya Allah,suami jenis apa tu...tak layak jadi suami n ayah pada anak2..

farah wahedda said...

esh teruk tol la laki camtu...dah dapat baru buang yg lame.esh geram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...