Sunday, April 10, 2011

Berdua dengan anak

Assalamualaikum. Hmm, korang merayap mana hari nie? Aku duduk rumah je, suami kene kerja. Tak tau lah balik pukul berapa. Kesian juga bila tengok dia kerja keras untuk keluarga. Balik lambat, tekanan kat tempat kerja. Mula-mula kahwin dulu, mungkin aku tak berapa faham sangat tapi sekarang aku ok. Aku sedar, dia cari rezeki untuk kami anak beranak. Sebagai isteri, seharusnya kita kene faham apa yang suami kita lalui, tak boleh nak pentingkan diri sendiri semata. Cuma aku selalu ingatkan suami aku, sibuk mana pun kerja, jangan lupa family.. Jangan lupa anak.. Duit, tak boleh beli kebahagiaan.. Tanggungjawab aku? Jaga rumah, jaga amanah suami, jaga anak. Buat yang terbaik untuk keluarga.........






p/s : dah nak masuk 2 tahun kahwin. tak sabar nak tunggu 2nd anniversary. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...