Wednesday, April 27, 2011

Bangkit Nafsu dalam masa 15 minit

Assalamualaikum. Macam-macam cara orang nak lakukan jenayah kan? Tak kisah la dalam kita sedar ke tak, makhluk perosak nie memang ada kat mana-mana je. Macam-macam cara orang boleh buat terutama bab rogol nie. Nasihat pada kaum hawa, janganla hover sangat kalau ada lelaki yang budget budiman dan bermulut manis tiba-tiba ajak korang makan, tiba-tiba jadi jinak semacam je dengan korang. Mana tau ada agenda tersembunyi.. 


Awas wanita!
sumber : hmetro

Dengan hanya bermodalkan RM15-RM50, serbuk ini mudah dimiliki oleh sesiapa pun lelaki kasanova buaya darat dan hidung belang..

tips elak dari jadi mangsa :

*jangan nak menggatal amik air minuman dari lelaki yang tak di kenali.. kat club contohnya
*kalau tengah makan, jangan g tandas. kalau g tandas, tiba-tiba sikap si lelaki berubah, paksa korang minum air, habiskan air, jangan minum... sila tumpahkan air tersebut dan order yang lain.. sure muka si lelaki ketat..
*jangan keluar dengan jantan lah senang cerita... kawin kang nak kemana pun pergi lah.. yak payah pakai-pakai serbuk nie..

2 comments:

*azni* said...

macam2 skrg ni..

mama tims said...

ramai org terdesak skang ni..sanggup buat ape saje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...