Thursday, March 24, 2011

Tahniah... jangan putus asa.

Assalamualaikum. Seronok tengok budak-budak ambil result SPM, yang mana dapat result cemerlang, memang lah bangga. Tahniah!! Kalau aku pun, dapat anak yang bijak pandai, memang sejuk perut nie hah. Budak-budak sekarang nie pandai-pandai kan? Untung badan. Tapi tu lah, perjalanan masih panjang, masih banyak yang perlu di tempuh. Yang mana kurang berjaya, jangan sedih-sedih. Ini bukan penamat kehidupan korang. Selagi ada azam, selagi ada niat nak bangunkan diri, nak maju, insyaAllah, ada lah jalannya.. Teruskan usaha ye!!


Untuk my cousin, Azam.. Tahniah atas keputusan cemerlang... 8A 1B 1C.. Itu dah cukup cemerlang dikk.... Bangga Pak Tam dapat anak pandai =)










p/s : kalau arwah mak tam masih ada, tentu dia bangga dengan kejayaan anaknya nie... al-fatihah ~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...