Thursday, March 10, 2011

Sesi membungkus hadiah GA.......harap sabar menanti...

Assalamualaikum... Baru lah ada kelapangan sikit nak membungkus hadiah-hadiah GA yang tak seberapa nie. Harap-harap siapa yang dapat tu, suka lah yek. Hadiah biasa-biasa je. Suka-suka je kan... hehe.. Baru perasan kebanyakan pemenang dari utara tanah air.. Power hangpa naaaa.... InsyaAllah kalau encik 'posmen' (suami i lahh) tak sibuk, aku minta tolong dia uruskan pos mengepos nie.. Aku nak ke post office memang liat sikit. Susah nak berangkut dengan anak-anak.. Leceh. Harap ke suami je lah, sementara anak masih kecik nie.. Nanti bila dah pos, aku bagitau lah yek.... Ok, nak sambung kerja... Gudnite !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...