Tuesday, March 22, 2011

setakat nasi lemak 50sen, mak tak layan

Assalamualaikum..


Haish, malas dah aku nak BW. Rata-rata pasal isu baju SEKSi. Dedah sana dedah sini.


Skandal seks lah, video itu video ini.


Tak de isu lain ke nak di bangkitkan? Buka tv pasal nie, paper pun isu sama..




p/s : sakit mata mak nie nakk oiii.....

2 comments:

zati embong said...

cube cerita kerajaan nk bg cuti peristiwa ke,dapat gak jat g holiday lepaskan stress ni.hihi

AkuBiomed said...

Salam perkenalan. Tajuk entri macam ini selalu dapat perhatian. Kalau tidak percaya letak keyword 'melayu' tentu jijik apa yang bakal disenaraikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...