Friday, March 25, 2011

Sebab lelaki.. nak bunuh diri

Assalamualaikum. BODOH! Itu perkataan pertama keluar dari mulut aku, bila baca berita nie. Budak perempuan seawal usia 20-an, cuba nak bunuh diri akibat kecewa dengan teman lelaki. Yeay! Sila tepuk tangan!! Bagus sangat lakonan kau untuk meraih simpati dan menyusahkan orang ramai. Memang drama!!


Foto
sumber : metro

Apa ke bodohnya kau nak bunuh diri hanya kerana seorang insan bernama JANTAN? Aku pun tak faham lah. Kot ye pun nak sangat mati, tak payahla berdiri segala bagai kat KB Mall ke hape. Siap pegang pisau lagi. Bukan tak boleh nak bunuh diri sorang-sorang kat rumah. Senang, takde siapa nak halang. Kot mana kau nak mati pun tiada siapa kisah! (kejam sungguh la aku nie) Sekarang, siapa yang malu? Diri sendiri dan yang lebih kesian, mak bapak kaum kerabat dia jugak..

Kot ye pun frust, jangan la cam gini dik oi.. Akai takde ke.. Lepas nie siapa-siapa yang putus cinta ke frust segala bagai aspek, sila tepuk tangan. Jangan terlalu frust, kang gini jadinya. Hadoilahh.. Macam-macam hal...


Nak baca lebih lanjut, sila ke METRO


1 comment:

Jaslin Jamaludin said...

itulah, publicity murahan boley. menyusahkan orang je. haish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...