Thursday, March 31, 2011

Pulut dan serawa durian

Assalamualaikum. Semalam ada beli durian lebih. Tekak nie mengidam memanjang nak makan serawa durian dengan pulut. Di sebabkan malas nak kukus pulut, aku masak je pulut dalam rice cooker. Senang cerita! Aku nie bukannya rajin sangat nak menunggu lama-lama. Yang mana mudah dan tak menyusahkan, aku ikut je. 


Si kecik nie pun boleh tahan nak merasa jugak pulut dengan serawa durian nie. Tak mudahhh.
Kalau nak bagi sedap serawa durian tu, selain santan, masukkan sikit susu cair. Aku jenis tak suka sangat guna gula putih, aku masukkan gula merah atau gula melaka je. Rasanya pun takde lah manis sangat. 




Aku nak sambung makan, nanti lah kalau aku rajin aku upload gambar. Mana lah si kecik nie campak kad reader aku ntah...






p/s : pasnie tak ngidam durian dah.. tunggu tahun depan plak..



1 comment:

imnabila said...

glurpp.. sedapnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...