Thursday, March 17, 2011

Misi mencari...selesai

Assalamualaikum. Si kecik nie dah pandai sorok barang. Aku nie hah, kalau letak barang mana-mana pun memang aku ingat lah. Tapi kalau tanya mengejut, memang short term memory lost lah! Seingat aku pagi tadi aku letak hp sebelah laptop dan masa husb nak pergi kerja, dia bagi hp tu kat aku. dah aku sambung tidur semula. Sedar, sedar hp dah takde.. 


Puas mencari, habis selongkar semua tempat tapi tetap tak jumpa. Si kecik nie? dok sengeh-sengeh kat aku. Tau dah, nie mesti kerja dia. Last tempat cari, kasut daddy!! Sungguhlah, budak nie letak hp aku dalam kasut daddy nya. Penat mommy cari nakk oii...


Tunggu masa dia pandai buka peti sejuk, harus lah semua barang dia sorok dalam tu kan? 




p/s : geram ada, suka pun ada.. anak nie memang penghibur...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...