Thursday, March 24, 2011

Mengidam subuh hari

Assalamualaikum. Aku nie memang sahih susah nak tidur malam dah. Malam tadi dah elok-elok landing, anak pulak kacau. Nak tak nak terpaksa berjaga juga. Sudahnya subuh baru aku tidur. Awal pagi tadi, aku ngidam nak makan roti canai. Nak buat memang tak lah.. Cukup lah sekali buat tapi tak jadi. Frust dan membazir tau! Kejut suami tengah lena tidur, bagitau nak makan roti canai. Mujurlah orang tua tu tak mengamuk, tidurnya di ganggu semata si isteri yang masih berjaga nie nak makan roti canai. 


Roti canai kosong sekeping dah 9 posen. Terima kasih yek sebab belikan i roti canai, lepas ngidam..




p/s : bukan i ngidam pegnen ok, cacing dalam perut nie ngidam....

1 comment:

Abang Long said...

Salam..cian kat si suami..hehehe. Ok la xdapat tidur coz melayan anak..ada orang tuh, xtidur coz tengok citer Kejora dan Bintang yg didownload dr Youtube..ish3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...