Saturday, March 26, 2011

Masih berjaga... biarlah masa berlalu...

Assalamualaikum. Hmm, ikutkan hati awal-awal lagi dah nak masuk tidur, tapi disebabkan perkhabaran tak berapa baik, maka aku pun berjaga lah malam nie. Mood berkobar-kobar nak tidur awal, dengan harapan esok boleh la bangun awal dan jalan sakan. 


Sambil-sambil BW, sambil-sambil tengok sale yang berlangsung. Adalah satu dua yang menarik minat aku untuk perabih duit beli benda yang patut.. Jap lagi aku kasi iklan yek. Silalah prepare belanjawan masing-masing okeyh!


Dah kahwin nie, lagi-lagi single income kene banyak 'berkira' bila berbelanja. Tak boleh main belasah angkut je apa yang nak. Kalau tak, gigit jari lah jawabnya....






p/s : berusaha untuk menabung....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...