Wednesday, March 16, 2011

Mana Analytics Nuffnang?

Assalamualaikum. Hati berkobar-kobar nak tau berapa ramai uniques readers untuk blog aku semalam, aku memang pantau benda nie hari-hari okeyh. Kul 3-4 pagi dah tengok dah. Ye lah, nie salah satu cara aku nak pertingkatkan traffic blog aku. Setiap jam aku tengok, tapi yang semalam tetap tak ada. Nape ek? Korang punya ada tak? Ke aku je? Hmm... Memang nak kene tanya Nuffnang nie...


print screen jam 12.30 pm tadi.. tetap takde untuk 15 Mac.
Ke aku yang salah tarikh nie?
Arinie 16 kan? ke silap?

Korang punya sama macam aku juga ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...