Saturday, March 5, 2011

Ke mana cuti-cuti macam nie?

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, baru je lepas menternak lemak sesi tengahari. Lunch simple-simple je, lauk kampung. Lauk fav suami aku. Korang ke mana hari nie? Aku rasanya duduk kat rumah je kot hari nie. Malas nak keluar. Semalam dekat kul 5 pagi baru mata boleh tutup. Baru dapat tidur dengan lena. Hidung soksek, kepala pening. Pagi tadi terjaga awal. Sampai sekarang tak dapat tidur lagi walhal mata dah mengantuk sangat. Owh, arinie aku nak share dengan korang sumber-sumber yang boleh dipercayai, yang boleh bagi korang kelihatan lagi gojes. 


Kalau ada masa terluang tu, lawat-lawat lah NEW YORK. Confirm muka korang gebus-gebus lepas nie kan? Di YUN NAM, segala masalah rambut akan selesai. Nak duit lebih? Hehehe, join CHURP-CHURP. Jangan mengharap pada BE yang belum pasti. CHURP-CHURP memang pasti akan buat korang tersenyum melihat earning yang tak putus-putus ada setiap hari.... Tak cayo? Cuba lah berkawan dengan CHURP-CHURP dulu. Tak rugi mencuba. Bukan kene bayar pun.....






p/s : dah lepas makan nie, mata mengantuk pulak.. mana la tak gemuk... haish...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...