Wednesday, March 2, 2011

Jahanam hp mommy nakkk

Assalamualaikum.. Aku nie pakai hp jenis apa pun jahanam. Dapat kat si kenit nie ha, dia hempuk-hempuknya. Aku nie pun satu, jenis letak hp kat tempat dia senang capai. Padanlah muka kan? (motif : kot-kot lah dapat hp baru). Hp aku sekarang nie, kalau ada call memang payah aku nak angkat. Kalau angkat pun buat sakit ati je, orang sinun tak dengarlah, aku terpaksa cakap kuat-kuat (biasanya cakap dengan mak aku je jadi camnie.. apakah???) Kadang-kadang speaker pecah, sampai bingit telinga aku. Ye, hp aku dah rosak. Makanya, apa-apa urusan seri paduka baginda, cari je lah kat FB, YM, takpun sms je lah aku. Senang. Aku tak de runsing nak memekik kat rumah nie. Amal Khalisah, rosakkan lah lagi yek hp mommy nie.. Untung-untung dapat hp baru.... Kan daddy kan???






p/s : selagi boleh guna, redah je lah....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...