Monday, March 28, 2011

Fakta dan Mitos dan rahsia di sebalik S.P.A.C.E pada EXORA

Assalamualaikum. Aku rasa, dalam banyak-banyak kereta keluaran Proton, Exora paling mantap dari sudut pandangan aku lah. 3 tahun bergelumang dengan dunia permotoran (servis center) sedikit sebanyak dapat aku nilai sejauh mana kehebatan kereta tempatan! 


Walaupun aku tidak sempat untuk 'merasai' sendiri kewujudan exora nie, hakikat yang harus aku akui, EXORA adalah kereta idaman! Sesuai untuk mereka yang bekeluarga besar. Namun, sejauh mana tahu tentang EXORA? Fakta dan Mitos yang kita harus tahu, sebagai pengguna.... Nak tahu lebih lanjut, klik SINI


ruang yang luas.. sesuai untuk keluarga besar
boleh bawa rombongan cik kiah...



Exora.jpg EXORA
memang kelesss kan? harap-harap dapat juga satu hari nanti..... aminn


Untuk jangka masa panjang, EXORA memang sesuai lah. Kereta buatan tempatan, parts senang nak dapat, kos tak tinggi.. murah pun murah (kalau nak dibandingkan dengan MPV lain lah). Untuk aku yang membesar dengan kereta Proton, EXORA yang terbaik dan ter'kelessss'




Apa itu S.P.A.C.E? fakta dan mitos EXORA : KLIK SINI



1 comment:

.:hanna radzi:. said...

hanna rasa mcm oke jgk la exora ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...