Wednesday, March 2, 2011

Cabutan GA..siapa pemenangnya?





Assalamualaikum... Eh, eh, eh.. korang tak sabar yek nak tau siapa pemenangnya? Ish, sabar derr.. Aku tak buat cabutan pun lagi. Mak cik bz sikit la. InsyaAllah, tak malam nie, malam esok cabutan akan di buat. Yang jadi mangsa, harusla encik suami - tukang sponser hadiah (terima kasih hubby, sokong minat isteri) dan anak aku - budak kecik yang selalu dok atas riba bila aku berblog. Owh, lupa nak bagitau. Ada 6 hadiah tau untuk korang. Seperti yang di janjikan pada mulanya 3 sahaja, tapi di sebabkan sambutan amat menggalakkan, maka top up 3 lagi hadiah untuk mereka yang bertuah. Oleh sebab tiada pembetulan pada senarai blog tu, maka aku assume, semuanya okeyh!


p/s: korang tunggu je la yek keputusan undian pilihanraya malam nie yek. kalau tak de malam nie, malam esok lah. Okeyh? Mana tau berkat malam jumaat ke kan.. **wink wink**

6 comments:

nurul nabila bt medan said...

ouwwhh.
berdegap-degup nk bace entry ni.ingat kan dah umum.
tak pe.tunggu ~~~

Ibnushukran said...

ku msih lagi mnggu.. haha..

KatekateKite said...

189, harap harap bertuahlah join last2 minit! hehehee.......
-----------------------------------

JOM bace kat KatekateKite! Terhegeh Hegeh Lah Korang Nih Kan?!

hazrinaPERRY said...

cehhhhhh belum lagi ker ? tak sabar nih mommy :D

Mia.lurve said...

dup dap dup dap..hehe

nuruljannah sukhri said...

saspennnnn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...