Tuesday, March 8, 2011

Bertongkat dagu, bersengkang mata..

Assalamualaikum. Huh, dah pukul 2.30am rupanya!! Aku mengantuk tapi tak boleh tidur, badan si kecik nie panas. Demam rupanya anak dara aku sorang nie. Balik dari Klinik Desa tadi, aku lupa nak bagi ubat demam kat dia. Mungkin nie demam sebab inject kot. Tadi dengar dia batuk-batuk, ada bunyi kahak. Lepas balik dari rumah pak saudara tadi, terus bagi Amal Khalisah makan ubat. Meragam je dari tadi. Ini pun aku terpaksa berjaga. Pantau keadaan badan dia. Bila anak demam, macam nie lah. Aku memang susah hati. Letak kain basah atas dahi. Dengan harapan demamnya tak berlarutan. 






p/s : mak mana tak risau bila anak demam............

1 comment:

Fieda said...

BTUL LA MOMMY JUE...KITA KALAU ANAK ANAK DEMAM MMG X BLH TIDO DIBUATNYA..MMG RISAU BTUL KAN...ITULAH PENGORBANAN SEORANG IBU..SAYA ADA TAG GA UTK MOMMY..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...