Wednesday, March 30, 2011

Bersengkang mata lagi

Assalamualaikum.. Makk, aku ngantuk sangat-sangat nie! Si kecik nie pulak segar bugar je mata dia. 2 3 kali aku ajak masuk bilik siap guling-guling atas tilam, dia tetap tak nak tidur. Heret jugak tangan aku ajak ke depan, nak tengok tv! 


Sudahnya, sekarang dengan hubby aku pun bangun sekali (makan ubat). Lagi lah anak aku suka, meriah je suasana.. Ada orang teman dia tengok tv! Baju-baju yang aku dah lipat tu, hmm.. berkecah semula. Tangan budak kecik nie, mana boleh duduk diam. Takpelah, minda dia tengah nak belajar. Aku nie je yang kene banyak sabar. Marah anak pun tak guna! Dia bukan faham pun.. Layan je lah.....


gambar hiasan

Mujur la aku tak kerja, kalau tak harus tidur kat office!!

p/s : melayan anak tengok mickey mouse club house nie hahhh!!!


2 comments:

Fairus Bin Mamat said...

takpelah.. layan je anak tu.. :)

LiErOSe~QiEmi said...

weii aku masa si qimie kecik sabar gak.. tak cuit, tak kuis pun..

sekaranggg... ahhahaahha, pap kat tangan, pap!! kat pipi, pap!! kat montot.. arrrrggghhh tak leh tahan perasaan dah kawan huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...