Thursday, March 31, 2011

8 + 2 = 10,, habislah....

Assalamualaikum. Hari nie kita belajar matematik ye. 8 + 2 berapa murid-murid?? 10, pandaiinyeee... Anak aku nie  semenjak dua nie sukalah buat perangai. Merengek sana, merengek sini, sensitif sangat-sangat. Tegur sikit dah menangis sama macam mommy lah! Suka nak menggigit barang, masukkan jari dalam mulut, tak berapa nak makan.


Malam tadi masa kat tesco, kebetulan si kecik nie melenggak. Nampaklah 2 batang gigi kat bahagian geraham tu nak tumbuh. Nampak putih-putih. Aku tak pasti gigi geraham atau apa. Yang pasti nak tumbuh lagi 2 batang gigi. Haisey, no wonderlah si kecik nie meragam je.


Wan Amal Khalisah binti Wan Mohd Badri 
memang tak suka kalau ada benda lain kat kepala dia nie..
masa nie kul 3 pagi kot, kalau tak silap, bukannya reti nak tidur



Jangan gigit mommy lebih-lebih dah lah nakkkk oiii...... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...