Monday, February 28, 2011

Sakit-sakit badan

Assalamualaikum.. =) Owh, bangun pagi tadi satu badan sakit-sakit. Kepala memang rasa sakit amat. Tekak perit, muka pun sakit. Penangan resdung la nie. Tak tahan sangat. Kalau ikutkan nak je minta suami ambil cuti hari nie, tolong tengokkan budak-budak nie tapi apa kan daya, pakcik tu ada meeting. Hampa.. Gagahkan juga bangun bagi budak-budak nie makan biskut sebelum aku masak. Pasang tv, leka lah diorang. Bila tak ada 'back up' macam nie, memang sedih sangatlah. Ikutkan hati, nak je telan ubat demam dan alahan, tapi memikirkan bahana lepas tu, mengantuk tak hengattt, maka terpaksa tolak tepi niat murni tu. Sabar je la untuk sementara waktu. Sakit-sakit nie kalau makin di layan, makin menjadi kan? 






p/s : korang dah makan? dah masak? aku kering idea.........

1 comment:

:: Nonoy :: said...

uhu~ smoga cpat smbuh mommy! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...