Wednesday, February 23, 2011

Pukul 4 pagi.... tiba-tiba

Tangisan anak kecil memecah keheningan malam. Saat-saat mata aku dah nak terlelap. Sempat dengkur jugaklah. Anak pulak nangis, biasanya lepas menyusu dia tidur semula. Tapi nie siap merengek segala bagai. Aku tak nak bagi dia mengamuk lebih-lebih, selsema pula nanti kan. Kesian dia. Makanya aku terpaksa on tv dan astro. Disney channel penyelesaiaannya.  Mujurla si Barney & Friends sedang beraksi. Leka jugalah budak kecik nie. Aku? terpaksa juga lah melayan sama, mata memang dah mengantuk sangat-sangat, gagah juga lah celik mata teman anak. Sekarang nie dok melayan Jay jay the jet plane pulak.



p/s : tidurlah nakk oiii, mommy ngantuk nie.....

3 comments:

nuruljannah sukhri said...

dulu kawan pun ada cerita mcm tu.anak dia selalu nangis tengah2 malam nak tengok cartoon kat astro. pastu paksa mommy tgk sekali...ingatkan berlaku kat dia sorang je..sabar je la mommy..

nabila said...

sama la kite..tapi si kecik ni bgn kul 2pg..3pg baru tido blk..lyn je la si kecik comel ni kejap..ehe wpun mata dh berat yang amat. pepun, they r our precious yg plg berharga kan..:) kecik2 lg ni sonok la ye tgk keletah diorg..dh besar nnti lg byk cobaan..ehe

Hantu Ulam said...

tu sib baik ko oswife junn..buatnye kalo ko keje..x ke naya g keje ngn mata panda..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...