Thursday, February 10, 2011

Pizza vs pancake... layan

Bila tengok iklan pizza, nafsu lapar tu melonjak-lonjak. Sekali sekala tukar selera memang oklah, tapi kalau selalu makan mau muak! Dan ye, seperti aku cakap tadi, tekak aku nie tekak melayu, kot mana sekali pun kene makan nasi. Kalau tak memang gigil. Aku memang spesis yang boleh duduk Malaysia jelah, makan nasi ngan sambal belacan. Kalau nak makan besar sekali sekala memanglah sedap. 


tak ke meriah menu tu? terliur tak?

hok nie pulak kalau terasa nak lunch, tak tau nak pegi mana, silalah ke pizza
harga pun murah dari biasa.
alah, kalau korang bantai nasi + ayam +sayur dgn jus, lebih kurang jugak harganya
sekali sekala ubah selera ye dak!


Kalau terasa nak makan, nak order minta hantar rumah pun boleh okeyh. aku dah banyak kali buat dah masa kat kuantan dulu. nak tau lebih lanjut sila lah ke PIZZA.. memang sedap



p/s : telan air liur jelah, tak dapat pizza, telan pancake je lah dulu. sedap jugakk... pancake + honey + chocolate rice = memang sedap! terima kasih hubby, pancake u mavelessss. sekali sekala u masak memang sedap. kalah i okeyh!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...