Monday, February 28, 2011

Penat..

Assalamualaikum.. Entry malam nie sangat singkat. Aku kepenatan. Sangat-sangat. Penat berjalan hari nie. Lately nie aku amat sensitif, benda kecik pun boleh menangis teresak-esak. Sensitif sungguh!! Hubby aku? TERPAKSA lah melayan karenah wife dia yang mengada lebih. Kalau gaduh pun sekejap jelah. Membazir air mata je. Suami aku cakap, lately nie aku kuat merajuk, kuat menangis. Sama macam mula-mula mengandung dulu. Aku? Sengeh macam kerang busuk... Mengandungkah aku? Ngeeeee...... Ok, aku nak tidur, mata tak larat nak bukak dah. Selamat malam.. =)






p/s : plan nak ke pasar, ke TESCO semuanya hancuss.. Cuci mata kat JUSCO (sebab aku merajuk, satu hape pun tak beli), tengok-tengok perabot di Balakong, ke Econsave dan balik..

1 comment:

LiErOSe~QiEmi said...

aik, preggy ke jun?? jeng jeng jeng.. hihhi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...