Thursday, February 24, 2011

Outdoor promotion... murah, murah, RM42 only!!!

Suka bergambar? Abadikan gambar anda bersama yang tersayang dengan promosi yang hebat sekarang!

Cuma RM42 sahaja untuk 45 minit Outdoor (harga asal RM135) 
anda akan dapat 1 gambar berukuran 8R + 1 CD gambar yang pastinya PERCUMA!!


Jangan risau, gambar korang pasti comel dan gojes okeyh! Yang ambil gambar nie semuanya pakar dan memang kerja diorang dah pun. Kalau aku yang ambil, memang hancus lah kan, jiwa tak berseni.. Dalam masa 45 minit nie, ambil la gambar puas-puas. Jangan berhenti posing, guna sebanyak mana tenaga yang boleh. Abadikan semuanya sebagai kenangan. Lagi satu, nie kira pakej budget untuk pengantin yang nak berjimat cermat. Nak buat pre-wed kan. 


Nak tahu lebih lanjut, sila ke sini.. Tawaran nie bukan lama tau! Siapa cepat dia dapatlah, lambat, geget jari jawabnya....... Klik sini k - Pose, snap, pose, snap!! 



* setiap promosi ada syarat dan termanya.. oleh itu, sila baca dengan teliti untuk mengelakkan salah faham.... sekian, terima kasih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...