Tuesday, February 22, 2011

Menghitung hari berakhirnya GA....berdebar

Lagi beberapa hari je GA nak tamat. Dah nak sampai tarikh luput dah. Bila last-last nie, tak ramai dah yang join, sambutan tak sama macam yang hari-hari terawal. Apapun, aku ucapkan terima kasih pada yang sudi join, yang sanggup tag kawan-kawan untuk join. Semangat korang memang aku tabik lah! Sungguh aku terharu dengan sambutan yang diterima. Alhamdulillah. Apa yang aku harapkan, hubungan kita bukan setakat GA semata, harap-harap lepas nie boleh jadi 'kawan baik' mommy. Aku bukan mencari traffic dan followers semata, tapi juga mencari teman. Hmm, rasa serba salah pula bila harus memilih mereka yang bertuah. Pada aku, semuanya bertuah. Semuanya terbaik cuma mungkin rezeki belum berpihak. InsyaAllah, lepas GA nie tamat, akan ada 'aktiviti' lain yang bakal menyusul. Demi menghargai kalian sebagai teman mommy. Pada yang follow aku untuk GA nie, jangan berkecil hati kiranya aku tidak follow semula (setakat nie). Hanya beberapa blog je sempat aku jengah, sempat aku baca entry-entry mereka (walaupun tidak meninggalkan jejak). InsyaAllah, ada kelapangan, aku akan follow jugak. Itu janji aku.. 




Apapun, GA akan tamat tak lama lagi. Harap bersabar yek. Mungkin ambil masa sedikit lepas tu untuk aku umumkan pemenang. Terima kasih aku ucapkan atas sokongan kalian yang tak berbelah bahagi tu.. Sangat-sangat terharu tau! 




p/s : aku pun tak sabar nak tunggu hujung bulan. ye, tunggu hari gaji suami. mak suka nookksss =)

7 comments:

:: Nonoy :: said...

yeayyhh! xsbr tggu~ hehe ;) kta kawan k mommy! ;D

Fieda said...

sayang mommy jue..............................:)

hazrinaPERRY said...

hehehe berdebar juga nih mommy jue :D

hazrinaPERRY said...

hehehe berdebar juga nih mommy jue :D

ceritera asni said...

MOMMY ASNI TAK SABAR TUNGGU HUJAN BULAN..HEHE,NAK TAU SAPE YANG BERTUAH SANGAT TUH ;)

...mommy jue... said...

nonoy : yeay, mommy dapat kawan baru!
fieda : alololo.. so sweeett..syg fieda jugak!
hazrinaperry : dupdap kan?
asni : ha, sama2 kita tengok siapa yang kenaaa......

zakiah ghani said...

yeah.. xsabar jugak.. selamat menjudge ye mommy.. hehe.. keep in touch also mommy:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...