Sunday, February 6, 2011

Mama in da house.. shopping lagi

Semalam last day mama kat sini. Sedih. Kejap sangat rasanya. Mama teringin nak makan nasi lemak Kg Baru, makanya brunch kami di Nasi Lemak Mak Wanjor, Kg Baru. Jangan tak tau, my FIL memang suka sangat nasi lemak kat sini. Kalau makan nasi lemak, memang situ lah tempatnya. Lepas brunch, singgah rumah mertua, mama nak jumpa besan. Yelah kan, bukan selalu dapat jumpa. Next..IKEA, here we come! Shopping lagi. Lagi lama mama duduk sini, memang boleh kering poket. Lepas makan kat OU, pekena KFC, masa untuk pulang. Sedih weh, air mata nak mengalir tapi tahan je. Seronok sangat  sepanjang diorang kat sini. Mama balik dengan adik aku, amin. Bye mama. Nanti datang lagi ye.... Balik rumah... sunyi je.... owh rindu!






p/s : tak sempat nak snap gambar pun......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...