Wednesday, February 23, 2011

Langkawi oh Langkawi...here we come!

Sekarang nie AirAsia tengah buat promosi sampai hujung minggu nie. Suami aku cakap, tiket ke Langkawi pergi balik termasuk cukai, cuma RM45/pax. Serius murah okeyh! Harap-harap masih available lah sampai Sabtu nie. Aku memang nak ke sana. My family pun especially mama aku, memang teringin ke Langkawi. 




sumber : google
nie lah tempat yang paling aku nak pergi

sumber : google
boleh tengok hidupan laut dalam laut k, bukan macam aquaria
sangat teruja untuk ke sini!

Menurut kawan baik aku, Sabrina. Kat sini ada penguin tau! Sab siap mms gambar penguin kat aku masa dia pergi Langkawi CNY baru-baru nie. Ada apa dengan penguin? Hanya kami je yang tau kisahnya. Sab cakap, bayaran masuk pun murah berbanding Aquaria. Serius, aku memang teruja nak ke sana.

Lagi satu, penggemar coklat macam aku memang tak sabar nak memborong coklat-coklat yang sememangnya murah! Boleh borong banyak-banyak dan makan sampai muak. Apapun, tak sabar nak tunggu tahun depan. Ada masa untuk kumpul duit banyak-banyak pastu perabiskan. Tak kisahlah, dapat tiket flight ke tak, tahun depan tetap nak pergi jugak! Harusss... hehehehe


p/s : naik kereta pun best jugak! boleh borong banyak-banyak. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...