Tuesday, February 22, 2011

It's time for manicure & pedicure

Korang pernah tak pergi Manicure & Pedicure untuk kuku korang? Aku seyes, seumur hidup memang tak pernah buat. Jenis tak reti nak manjakan diri. Memang kampung sungguh! Kadang-kadang bila tengok orang buat rawatan segala bagai nie, ada juga rasa teringin tapi bila melihat kuku sendiri yang kuning berseri-seri dek serbuk kunyit, potongan yang hudus, aku hentikan terus niat nak buat Manicure & Pedicure nie. Tapi kan bila tengok promosi yang ada nie, buat hati terpanggil untuk mencuba hangan-hangan jek. 


Beauty comes at a price katanya


Dengan hanya bayaran sebanyak RM35 (instead of RM70) korang dah dapat memiliki kuku yang cantik. Tawaran hebat dari Jacqs &Jans, Damansara Heights. Nak tahu lebih lanjut, sila ke laman sesawang ini... Manicure & Pedicure Jacqs &Jans



p/s : peluang hanya sekali. Promosi terhad dalam masa 3 hari je.. Go & grab it!
p/s/s : hok orang Islam nak buat tu boleh tapi jangan lah nak warnakan kuku korang sama dengan warna baju ngan handbeg pulak. 

2 comments:

nurkass said...

thanks for the info..best..

Nava.K said...

This place has been around for a long time, in fact there was one branch at PJ before.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...