Monday, February 14, 2011

Heartbeat buat jantungku berdegup kencang... wow!

Nahhh, mak cik suka kalau bab-bab benda yang boleh mendatangkan keuntungan nie. Yelah, selain dari NuffnangChurpChurp, nie ada satu lagi sumber yang boleh jana pendapatan. Semuanya di Heartbeat. Senang je tau.. Nak tau macamana nak join? Meh sini mak cik ajar...


Langkah 1 : klik www.hearbeat.my, klik pada click here for details


Langkah 2 : create account

Langkah 3 : isi segala informasi 





Langkah 4 : Klik pada MY HB! Affiliate untuk dapatkan banner


Langkah 5 : dapatkan code banner


Ha, tengok.. baru tadi aku register dah ada earning okeyh. 4sen pun duit jugak kan? Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Untuk maklumat lanjut pasal heartbeat nie, sila lah singgah ke www.heartbeat.my






2 comments:

Zyash said...

Yup...memang best ZYASH baru 2 hari dah RM11 tau..Masyuk...Kalau Nuffnang kene tggu berminggu2 la jugak..xpun berbulan2...hehe
HEARTBEAT

HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang

INCOME HEARTBEAT SETELAH 2 HARI

nadia ar-rumaisha said...

dah join tp tak letak pn iklan dia lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...