Sunday, February 27, 2011

Borong hadiah GA

Assalamualaikum =). Siapa nak hadiah dari mommy? Angkat tangan!! eh, eh, eh. Semua nak kan? Hmm, ala sorry la yek. Kalau ikutkan nak bagi semua hadiah tau. Tapi mak cik bukan kayo nak oi.. Tunggulah aku jadi jutawan juta-jutaan, aku bagi semua hadiah yek. Aminnn.. Seperti yang di janjikan, penyertaan lebih dari jangkaan, maka hadiahnya pun lebih dari 3. Petang tadi pusing satu KL (chewaah) cari hadiah GA. Harap-harap mereka yang bertuah tu nanti dapat terima hadiah ikhlas dari aku sebagai tanda persahabatan. Nak tau apa hadiahnya? Mana boleh bagitau, tak SURPRISE lah.. Tunggguuuuuuuu.... ok, masa tamat. bateri laptop dah bagi warning.. gudnite ye. sweet dream!






p/s : terkebil-kebil 3 beranak dalam gelap.. memang tak best!











2 comments:

hazrinaPERRY said...

ceh mommy borong sakan ke?

Ibnushukran said...

spe la insan bertuah 2.. dapt hadiah suprise .. wahhh, best.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...