Wednesday, February 2, 2011

Bila mak nak datang rumah... makanya.......

Excited giler nieh. Maklumlah, mama dan adik-adik nak datang dari Kuantan. Bukan senang tau diorang nak datang, especially mama aku tuh. Sibuk kerja. Papa memang tak dapat datang, tak dapat cuti. Naik bas kul 11.30 malam dari Kuantan, makanya sampai KL dalam jam 3 pagi kot. Berkampung lah aku dekat Pekeliling malam nie. Sanggup turun awal, semangat giler kan? hehehe. Rumah macam tongkang pecah, bersepah-sepah. Matahari baru nak tunjuk muka, baju bertimbun tak basuh-basuh. Yang ada nie pun tak kering lagi. Duduk apartment camnie lah, nak jemur baju pun ada limit. takde ruang sangat. Nie lah dia, mak nak datang, baru kelam kabut nak buat. Kengkononnya nanti mama datang, bangga giler tengok anak dia dah rajin. Rumah bersih dan kemas tak hengat.. Rajin lah sangat kan? hahaha..



p/s : mana nak mula dulu nie, runsing-runsing...

3 comments:

mr_mrs mikko said...

mak nak wat spot check tuhh..
hihih

mrs_zura said...

hehe..aku kalu ma aku dtg aku pesan awal2 "ma jgn pitam tgk umah org.." bgn pagi esok mesti tgk dapur dh berkilat...hbs cermin2 umah aku dia basuh:p

...mommy jue... said...

hehe.. ma aku bukan setakat pitam, boleh migrain terus nieh. pesan awal2 kat anak aku, 'amal, jangan buat sepah ye, tolong mommy ye. nenek nak datang..' 5 minit je, lepas tu habis satu rumah sepah dgn biskut... owh, aku yang pitam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...