Monday, February 7, 2011

Atas tutup bawah buka.. jangan tiru macam nie

Orang nak pakai tudung, dia pun nak pakai tudung jugak. Gasak ko lahhh....
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
bertuah punya anak. tudung nak pakai, tapi tak nak pakai seluar. 
dah besar nanti jangan pakai cenggini dah.
memang nak kene cepuk dengan mommy


p/s: baru lepas salinkan pampers, lepas tu tak nak pakai seluar dah. hah, tudung tu memang tak bagi cabut. aku dok betulkan tudung pun dia marah. sejuk perut mommy mengandungkan ko nakk.. tapi tengok bawah tu, mommy urut dada.....



2 comments:

fadhdeela said...

comey nyer dia!!!

Meh singgah: 070211 Happy Besdayy!!

w7 said...

ats buka xpe....
bwh jgn sesekali dik...
ingat ble dh bsr nnt k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...