Wednesday, January 12, 2011

Wahh, cheque nuffnang... banyaknyeee....

Sukanya aku tengok blogger-blogger lain dapat cheque dari nuffnang. Tak kisahlah kan, berapa jumlahnya janji masyukk.. Aku nie takde pun terima cheque dari nuffnang, eh.. Bukan nuffnang tak nak bayar tapi aku tak cash out lagi. Ada lagi tu ha dalam 'tabung'. Tak banyak pun, ada la dalam 50hengget 50sen. Ish, malu nak cakap lah. Tunggu la dulu kot, buat jadi ibu duit. Skim Simpanan Nuffnang. Ok tak? hehehehe. 




p/s : seronok tengok kawan-kawan dapat duit. Rezeki korang yek. Teruskan usaha. 

4 comments:

Sharinginfoz said...

ramai dapat cek kan, seronok sambil2 berblogging dapat income

fadhdeela said...

bestnyer!! nak jugak..lum pernah dpt cek lg..

im following u :P

Meh singgah: Keduanyer Pergi untuk Selamanya.. :(

Bos said...

bos pun nak simpan banyak2 dulu baru cash out..hehe..

...mommy jue... said...

kan? kan? sikit-sikit lama-lama jadi banyak.. hehehehe.. hepi blogging guys!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...