Saturday, January 29, 2011

Tak nak rumah cantik

Bila tengok designer ubah suai rumah orang, dari se'skema' ruang terus jadi gojes, terasa macam nak buat benda yang sama juga. Nak ruang tamu yang cantik dan selesa. Lampu sana sini, bilik tidur nak romantik, dapur yang best. Tapi tu lah, angan-angan je lebih, nak laksanakan bukan mudah. Tambah-tambah ada anak kecik nie, tak boleh nak saratkan rumah. Kalau boleh seringkas habis. Hiasan-hiasan, bunga-bunga, ranting kayu memang takde kat rumah aku. Susah. Anak aku bukan boleh tengok benda macam tu, kang dia sibuk nak main. Tunggu anak besar dan ada rumah sendiri, barulah boleh nak design n deco cantik-cantik. Sementara waktu nie, geget jari je lah. Angan-angan lebih.




p/s : lama tak pegi IKEA.

1 comment:

NaniE said...

betulla..anak2 member opis dtg saya jadi tukang kemas. almari kaca dibuka, barang2 dialih, nak marah, anak orang pula..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...