Wednesday, January 5, 2011

Siangku tanpa elektrik

Fuhh, selamat ku tempuh.. Walaupun cuaca kat luar tu panas terik, perghh.. Memang panas.. Anak dara aku yang tengah tidur dalam bilik pun boleh berjaga.. Bila tv tak boleh tengok, laptop dah habis bateri, maka kerajinan bermulalah.. Mop lantai, basuh balkoni.. Motif : main air lah, takla panas sangat.. Lantai rumah dah mop, jadi sejuk maka kuranglah sikit panas tu.. Dingin je.. Bijak tak? Hehehehe.. Selain dari tidak beberapa panas, rumah pun bersih.. Alah, kejap je bersihnya.. Ada anak kecil nie, jangan harap la rumah kemas sekemas-kemasnya. Letih mak cik mengemas... Lipat baju pun sama juga, mommy lipat, anak kecah.. Sabar je lah.... Rasa nak marah pun ada, tapi seronok sebenarnya...




p/s : time-time cuaca nak mendung, angin sepoi-sepoi bahasa, maka mata pun layu lah.. seronok dapat layan tidur dengan anak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...