Friday, January 14, 2011

Selamat Malam sayang.. aku?

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku

Hmm, masuk bilik tengok anak dengan suami dah tidur lena. Aku juga yang masih terkebil-kebil. Mata tak mengantuk. Kepala sakit. Apa aku nak buat nie? Pukul berapalah agaknya aku boleh lena. Sakit kalau macam nie. Penangan nescafe memang betul-betul tinggal kesan mendalam pada aku. Kenapa aku je macam nie? Orang lain minum nescafe ok je, boleh je tidur.. huhuhu.. nak nangis..

2 comments:

Zyash said...

Nape mommy inum nesc kalau tau anti akit kepale...cian mommy. Cube try urut kat kening guna jari telunjuk kiri dan kanan (sbb ade 2 kening'n...hehe)...Gune tekanan ckit...

...mommy jue... said...

terminum dik.. tak sengaja. eh, bukan setakat 2 jari dah picit kepala nie, semua jari dah guna. terima kasih atas kunjungan... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...