Monday, January 10, 2011

RM 35,000.. BE ,korang ada?

Korang tak payah la nak panas-panas hati dengan kemenangan si Ana Raffali tu. Tu hasil titik peluh dia. Sekurang-kurangnya juri pandai menilai. Tak semestinya yang otai tu terbaik dan yang baru nak menapak nie cikai-cikai je. Jangan pandang rendah pada yang baru. Maka korang tak payahla nak bengang dan tak puas hati sebab artis kegemaran tak menang. Sama juga macam berblog, dah berkurun korang berblog tapi satu BE pun tak lekat tapi blogger baru berderet-deret BE diorang dapat, tak putus-putus. Apa yang penting, buat kerja dengan ikhlas, ikhlas dalam berkarya tak kiralah lagu atau pun entry. InsyaAllah adalah rezeki. Jangan harap populariti semata-mata untuk mencapai kejayaan. Kalau ada tu sekadar bonus untuk kalian. Kot-kot la kan lepas nie ada yang mengaku BF si Ana Raffali nie, boleh up traffik blog korang kan?




Ana Raffali dapat RM35,000. Korang ada? Moh kita kerja keras demi mencari sesuap nasi...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...