Monday, January 17, 2011

Rindu saat itu.... alangkah indahnya

Tengok cerita Upin & Ipin nie buat aku rasa macam nak balik semula zaman kanak-kanak. Seronok jadi budak-budak nie, hidup dalam dunia sendiri, tak payah fikir masalah. Main lah apa yang nak main. Sampai masa makan, makan. Sampai masa tidur, tidur. Apa orang nak kata, apa orang nak marah, buat pekak je. Takde simpan dalam hati. Tak ke seronok tu? hmmm.. 




Rindu rumah nenek, rindu nak tangkap ikan, rindu macam-macam. Bahagia je saat itu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...