Wednesday, January 5, 2011

rahsia body mantap....

Korang ada tau rahsianya? Kongsilah dengan aku... Aku dah makin gemuk sekarang nie hah.. Fobia betul aku nak timbang berat, melampau-lampau sangat dah sekarang.. Macam gajah bunting dah rupa nieh.. Bila badan dah bambam macam nie, nak buat apa pun tak yakin, nak jumpa orang pun tak yakin.. Mulalah selekeh sana, selekeh sini.. Serius, aku nak kurus.. Korang ada tips? Ada rahsia? Kongsilah dengan aku.. kesian la kat aku nie.... sobsob....






p/s : nak puasa makan nasi, mampukah aku??

3 comments:

~CiK TiNieY~ said...

ala mami jgn risau sgt...makin stress nnt makin nk mkn...hehehe

Hantu Ulam said...

ko tgk aku kurus x? hehehe

setiap ari since b4 preggy until skang, aku amalkan minum Melilea Organic and pakai baju Nano Fir...

So bdn aku even pas beranak pun maintain la :D

...mommy jue... said...

cik tiniey - huish, risau bab2 berat nie... susah hati makcik.. hehe..

ulam kerdas - hah, ko kurus la.. aku jeles sungguh... tak sempat nak sembang lama tanya rahsia ko.. nano fir tu ok ke? mahal tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...