Wednesday, January 12, 2011

Perhatian kaki-kaki shopping... masalah selesai di sini

Suka shopping?
Suka bergaya dengan trend-trend terkini?
Mulai sekarang, tak payah risau akan parking
Tak perlu risau akan kesesakan jalanraya
Minyak kereta sudah jimat
Nak turun naik lif ke tangga bergerak
Masuk kedai keluar kedai
Kaki pun tak lenguh
Tak payah pakai cantik-cantik 
Runsing nak fikir baju mana nak pakai
Kalau setakat nak cuci-cuci mata pun boleh
Tak adanya promoter nak pandang sinis kat korang
Nak tahu kenapa?

Semuanya ada di SINI

Cuma korang perlu siapkan duit je lah

Sambil shopping pun boleh makan kacang putih wa cakap lu.


2 comments:

tomatokering :) said...

no money no talk . kekekek

...mommy jue... said...

geget jari jelah jawabnya kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...