Saturday, January 15, 2011

Ngangkung sampai muntah.. RM15.00 je

Haha, orang dah habis gelak, aku nie baru nak gelak sakan. Akhirnya terlepas juga ngidam nak tengok cerita ngangkung. Eh, bukan VCD, Astro First maaa.. Bayar RM15.00 dan tengoklah cerita pilihan kita tu selama 48 jam. Senang cerita, tengok sampai korang dah tak mampu nak gelak. Kalau nak tengok cerita lain, bayar lagi RM15.00. Satu channel, satu cerita. Aku baru lepas mengadap cerita Ngangkung dengan suami dan cousin dia. Tengok ramai-ramai, dekat rumah sendiri, tidak kah sangat heaven? Nak baring, nak terlentang, semua boleh. Dan jangan risau kalau korang tertidur depan tv, esok boleh tengok lagi. Kata 48 jam kan? Ngeh3.








p/s : damping malam? aku masih dara? hmm, takmo la tengok. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...